torsdag 30 maj 2013

I hela mitt liv har jag hört en sång

Pink. Vilken kvinna. Stockholm och dess fester. Fan jag hatar att jag hatar dig ibland. Och det hatar jag, mest av allt.
Ja, vad händer i livet liksom.
Jag har startat en hockeyskola. I Sandviken. Det känns himla roligt, väldigt nödvändigt och inspirerande. Den första rena tjejhockeyskolan i södra Norrland. Tackar för den liksom!
Jag har tackat ja till att träna tjejerna i gästrikelaget. De får fan stå ut med mig ett tag till. Jag känner inte att vi riktigt visade vad vi gick för i fjol och hoppas på ett bättre slut denna säsong.
Nu är det slut på hockeymadde, så vi kan skippa det smeknamnet va..
Gotland! Jag har varit på Gotland. Fårösund och Visby.
Men guuud, bröllop förihelvete. Jag ska ju på bröllop. Hur otroligt fint är inte det? Åh, min lilla Valentina. Jag får vara med på den hittills bästa dagen i ditt 23 åriga liv. Underbart!
Jag råkade klickade i en utomlandsresa också. Hyggligt av mig. Njut av varje dag sa mormor, då är det lika bra att lyda.

Skickar en hälsning till Tjeckien också. Puss!

.I ett hjärta som längtar och jag måste bara här ifrån..

Inga kommentarer: